Tuesday, June 3, 2014

دیالوگهای تکراری هر روز من با وجدان رژیمیم



من: نه نمیشه اصلا نمیشه بی خیال بستنی شد اونم از نوع شکلاتی نه راه نداره اصلا باید خوردش .

وجدان رژیمی من : اما بالای ۲۰۰ تا کالری داره ها و تو فقط مجازی که ۱۲۰۰ تا کالری در طی روز بخوری چون توی رژیمی ...

من: ای بابا تو هم که مثل مامان ها هستی که همش دستور میدی، یاداوری میکنی... راست میگیااا اما فوقش شب شام نمیخورم بجاش. 

وجدان رژیمی من: اره جون ع.. اونم با شوهر پورخوری که داری:)))در ضمن این یه رژیم خوب نیست ، وقتی صبح بری بالای وزنه کلی حرص میخوری که ای بابا آخه چرا ؟؟؟ من که فقط از ساعت ۴ عصر تا صبح فقط یه کاسه بستنی خوردم ...

من: ورزشم پییلاتس رو هم انجام میدم اینم روش.

وجدان رژیمی من :.....

من:....

وجدان رژیمی من :......

من:......


و در نهایت تسلیم بستنی شکلاتی مخملی میشم و نوش جان میکنم.


شما چی ؟ میخورید یا این وجدان رژیمی شما پیروز میشه؟

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...