Sunday, December 1, 2013

نوشیدنی لاغری بی نظیر




نوشیدنی لاغری بی نظیر

با خودم همیشه فکر میکنم که اگه ورزش جز برنامه روزانه من نبود الان شاید بیشتر از ۳۰ تا ۴۰ کیلو اضافه وزن داشتم چون عاشق غذا هستم از همه مهمتر دست و دلبازی تو سهیم کردن و شاد کردن دوستام ، همسایه هام واسه خوردن غذاها و کیک های خوشمزی ای که میپزم تاحالا نذاشته که من بشم ژولیت با وزن ۱۲۰ کیلو که یک کلاه سفید آشپزی هم رو سرم باشه با یه غبغب نازنین مثل اون آقای آشپزی که تو کارتون راتاتو بود .

خوب از این بگذریم میخوستم امروز همه تون رو با یه نوشیدنی عالی واسه بالا بردن متابولیسم بدن یا همون سوخت و ساز بدن و آب کردن چربیهای شکم و پهلو معرفی کنم. من این نوشیدنی که میبینید رو به پیشنهاد چند تا دوستانم شروع کردن به خوردن و از اونجایی که یکی از ویژگی های من اینه که تا مطمئن نشدم چیزی رو قبول نکنم سرچ کردم تو دنیا اینترنت و دیدم بله خوده خودشه و این نوشیدنی چقدر موثره و من تاحالا چرا ازش بی خبر بودم!!!! من بیشتر از ۱۰ روزه دارم هر روز میخورم این نوشیدنی رو و واقعا تو این مدت دارم شاهد آب شدن اون چربیهای نازنین دور شکم و پهلوم و کل بدم هستم و امروز که رفتم رو وزنه کلی شاد شدم. از وقتی این نوشیدنی رو میخورم حرارت بدانم بالاتر رفته و این در واقع واسه مای که از سرما بیزارم تو این روز های سرد یعنی معجزه. موادی که تو این نوشیدنی به کار رفته رو همتون دارید تو خونتون و چقدر خوبه روزتو با این نوشیدنی مقوی شروع کنی. من تصمیم گرفتم تا زمانی که زنده هستم این نوشیدنی بشه جز نوشیدنیهای سالم هر روز من البته بعد ۱ ماه مقدارش رو کمتر میکنم و مطمئنم اثرش قرص های لاغری بیشتره و هم کم خطر تر.

توجه :

 اگه باردار هستید یا شیر میدید یا بیماری خاصی دارید و یا جوش میزنید حتما با پزشکتون مشورت کنید. مصرف بیش از اندازه این مواد رو کبد آسیب میرسونه پس دقت کنید که با توجه به خصوصیاتی که دارید مصرف کنید .

خوب با این توضیحات بریم سراغ درست  کردن این نوشیدنی .

مواد لازم :

۱ لیوان آب داغ
۱ قاشق غذاخوری عسل
۱ قاشق غذاخوری پودر دارچین
۱ قاشق غذاخوری زنجبیل پودر شده یا تازه له شده

خوب صبح ناشتا نیم ساعت مونده ( ترجیحا خیلی بهتره کی یک ساعت مونده باشه )به خوردن صبحانه همه این مواد معجزه آور رو تو یه لیوان قاطی میکنیم و سر میکشیم بالا. همین !!!!!!!!!!!!!!من روش هم باز آب گرم میخورم.

شما میتونید مقدار دارچین یا زنجبیل رو نصف کنید.

هر روز صبح ساعت ۷:۳۰ میخورم و و میرم سر کارم و شاید تا ۲ تا ۳ ساعت هم چیزی نخورم چون بعد خوردن این نوشیدنی مقوی حسابی بدنم انرژی داره و بعدش یا چای میخورم یا نسکافه یا هم میوه. یادتون باشه که از نکات مهمش اینه که باید با آب گرم خورده بشه و با شکم خالی. شما میتونید این نوشیدنی رو در طی روز هم بخورید بشرط این که ۲ ساعت قبلش چیزی نخورده باشید و بعد از خوردن این نوشیدنی هم به مدت ۱ ساعت چیزی نخورید تا این نوشیدنی تو اون مدت به تنهایی بتونه بیشترین اثر مثبت رو بزاره.


من همشه شام رو ساعت ۶ میخورم و آخر شب هم یا یه لیوان چای یا یه لیوان شیر میخورم . سعی کنید عادت کنید که بعد ساعت ۶ یا نهایتش ۷ دیگه چیزی نخورید چون واقعا تاثیر گذاره تو کاهش وزن .ورزش هم یادتون نره هر چند کم اما باید باشه تو برنامه روزانه تون.

خوب برید ببینم چیکار میکنید منتظر نتیجه و خبر های خوب شما هستم.



پینوشت :

ورزش پیلاتسی که با هم شروع کردیم داره وارد هفته ۴ میشه و من کلی شادم چون خیلی نتیجه خوب گرفتم بدنم لاغر تر به نظر میاد و اندامم فرم بهتری گرفته و از همه مهمتر حس خوبی دارم که دارم این ورزش رو میکنم.

لینک پست ورزشی که ۳ هفته پیش گذاشتم رو این پایین دوباره میزارم واسه دوستانی که در جریان این ورزش نیستند.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=694017627275898&set=a.168975319780134.39857.155343587809974&type=1&relevant_count=1=1

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...